Meertalige servicedesk

Service die uw klanten nodig hebben, op de manier die zij willen

Een professionele servicedesk maakt het verschil voor uw dienstverlening. Bij CWS bieden we de
service die u en uw klanten verdienen.

Verstand van zaken

Moderne technologie vraagt om een hoog kennisniveau van servicemedewerkers. We hebben verstand van zaken en kunnen daarnaast putten uit een uitgebreide kennisdatabase. Op die manier gaan we door totdat uw klant is geholpen.

Omdat klantvragen en serviceverzoeken zich niet beperken tot kantoortijden bieden wij de mogelijkheid om 24 uur per dag, 7 dagen per week klaar te staan voor uw klanten. Zowel online, telefonisch als via remote access.

Wij spreken de taal van uw klant

Onze specialisten spreken de taal van uw klanten. Dit biedt uitkomst als zij in een andere taal dan Nederlands geholpen willen worden, of als uw dienstverlening in andere landen aanbiedt. Daarnaast geven wij uw klanten praktisch advies en begrijpbare tips waar zij iets aan hebben.

Voordelen voor uw klant:

  • Praktische en betrouwbare antwoorden
  • Advies waar en wanneer zij nodig hebben
  • Hulp in de taal van hun voorkeur

Voordelen voor u:

  • Verbetering van uw klantenservice
  • Verhoging van de klanttevredenheid
  • Kostenverlaging door voorkomen onnodige reparaties

Saiba mais?

Dienstverlening die past bij deze tijd

Onze diensten sluiten perfect aan bij uw behoeften en die van uw klanten.

De diensten kunnen op maat worden ontwikkeld of u kiest voor onze gestandaardiseerde diensten, afhankelijk van welke variant het meest geschikt is voor uw organisatie.