CWS

Veelgestelde vragen

Algemeen

Waar ben ik voor verzekerd?

Dit hangt af van het soort verzekering dat u bij ons heeft afgesloten. In de basis bieden bijna al onze producten een zeer uitgebreide dekking. De belangrijkste schades waar u voor bent verzekerd zijn: val- en/of stootschade (geen cosmetische schade), diefstal, verlies en reparaties na de garantieperiode. Voor een volledige en exacte beschrijving van de dekking, verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden welke u heeft ontvangen bij het afsluiten van uw verzekering.

Voor vragen over de algemene voorwaarden kunt u telefonisch contact opnemen via telefoonnummer: 010-3116999 (Phone House klanten) of 010-3116789 (Media Markt klanten). Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00-17:30 uur en op zaterdag van 10:00-16:00 uur. Ook kunt u altijd contact opnemen via e-mail: infoprotect@cwservices.nl.

Wat te doen bij een schade of verlies/diefstal claim?

Phone House klanten kunnen een claim indienen bij elke Phone House winkel. Op www.phonehouse.nl/winkels vindt u de dichtstbijzijnde winkel. In de winkel zullen zij u verder helpen.

Media Markt klanten met een polis met een ingangsdatum voor 1-1-2018, kunnen telefonisch een claim indienen. Hiervoor zijn wij bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00-17:30 en op zaterdag van 10:00-16:00 op telefoonnummer 010-3116789.

Wat moet ik doen met schade aan mijn toestel die onder de fabrieksgarantie valt?

Indien u schade heeft, verzoeken wij u om altijd een claim in te dienen. Indien de schade door de fabrieksgarantie worden gedekt, dan zullen zij het toestel kosteloos repareren. Indien onze geautoriseerde reparateur dit constateert, zal de claim worden omgezet naar een garantieschade. U zult dan ook geen eigen risico hoeven te betalen.

Ik heb mijn verzekering reeds opgezegd maar ontvang nog steeds post/ mail, hoe kan dit?

Mogelijk is uw verzekering nog steeds actief. Op het moment dat u de polis heeft beëindigd, blijft deze nog actief gedurende het kwartaal waarvoor de premie reeds is betaald. Tot die datum is uw toestel nog verzekerd en kunt u nog post en mail ontvangen. Mocht het bovenstaande niet het geval zijn, verzoeken wij u een e-mail te sturen aan infoprotect@cwservices.nl.

Polis

Waar kan ik een polis afsluiten?

Op dit moment kunt u in Nederland alleen verzekeringen afsluiten in Phone House winkels.

Wanneer eindigt mijn polis?

Onze verzekeringen hebben een maximale looptijd van vijf jaar. De polis loopt dan automatisch af, op dat moment zullen wij u hierover informeren. Mocht u tussentijds willen opzeggen dan is dat ook mogelijk via stoppen@lifeline-insurance.nl. Wilt u hierbij altijd uw polisnummer, klantnaam, postcode en huisnummer vermelden waarop de verzekering is geregistreerd? Indien mogelijk ontvangen wij ook graag het type en merk van het verzekerde toestel en het IMEI-nummer van dit toestel. Met deze informatie zullen wij uw opzegging makkelijk en direct kunnen verwerken.

Heeft u uw verzekering afgesloten bij Phone House?

Voor het indienen van een claim, kunt u terecht in elke Phone House winkel. Kijk op www.phonehouse.nl/winkels voor de dichtstbijzijnde winkel. Voor overige vragen kunt u telefonisch contact opnemen via telefoonnummer: 010-3116999. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00-17:30 uur en op zaterdag van 10:00-16:00 uur. Ook kunt u altijd contact opnemen via e-mail: info@lifeline-insurance.nl.

Heeft u uw verzekering voor 01-01-2018 afgesloten bij Media Markt?

Voor het indienen van een claim en al uw andere vragen, kunt u telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer 010-3116789. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00-17:30 en op zaterdag van 10:00-16:00. Ook kunt u altijd contact opnemen via e-mail: infoprotect@cwservices.nl.

Incasso

Wanneer worden de automatische incasso’s uitgevoerd?

Indien u heeft gekozen voor automatisch incasso, betaalt u per kwartaal de contractueel afgesproken premie vooruit. De incasso zal altijd worden uitgevoerd aan het eind van de laatste volledige maand binnen het lopende kwartaal. Bijvoorbeeld: u heeft premie betaald voor een kwartaal dat afloopt op 16 mei, dan zal de volgende incasso aan het eind van de maand april worden afgeschreven, deze premie is dan bedoeld voor het kwartaal dat loopt van 16 mei t/m 16 augustus.

Er zijn twee incasso’s uitgevoerd kort op elkaar, hoe kan dit?

Dit heeft te maken met de datum waarop u de polis heeft afgesloten. Wij incasseren altijd aan het einde van de maand en een maand vooruit. Indien u de verzekering aan het eind van de maand heeft afgesloten, kan het zijn dat dit te laat is voor de incasso periode van de betreffende maand. De maand erop zal dan voor het eerst worden geïncasseerd voor het lopende kwartaal. De maand daarop zal worden geïncasseerd voor het volgende kwartaal. Gevolg is dat er twee maanden achter elkaar een incasso plaats vind.

Bijvoorbeeld; u sluit de verzekering op 20 mei af met een automatische incasso. De betaling van de eerste kwartaal premie (20 mei t/m 20 augustus) vindt dan plaats eind juni. De volgende kwartaalpremie betaald u vooruit (20 augustus t/m 20 november) zal eind juli plaatsvinden. U heeft dus in totaal voor een half jaar premie betaald, die in juni en juli worden afgeschreven.

Dienstverlening die past bij deze tijd

Onze diensten sluiten perfect aan bij uw behoeften en die van uw klanten.

De diensten kunnen op maat worden ontwikkeld of u kiest voor onze gestandaardiseerde diensten, afhankelijk van welke variant het meest geschikt is voor uw organisatie.